M25 Activiteiten

Wat hebben onze jongeren weer goed gewerkt!
Voor Panama is er weer een super mooi bedrag van € 714,50  opgehaald. Meer dan de helft daarvan door de verkoop achter in de kerk. Dank jullie wel!

En wat heeft iedereen gesmuld van alle pannenkoeken die jullie gebakken hebben. Met elkaar eten en delen laat alles nog beter smaken. Dus alles was op! Deze Oecumenische actie was wederom een succes en voor herhaling vatbaar, mede dankzij de lekkere toetjes van A.H. Warmond.
Gelukkig komen steeds meer jongeren ons helpen, Lieke, Lucas, Joep en Anne –Lynn zijn er ook al bij geweest.

We hebben nog wat leuke dingen op de agenda staan, zoals zondag 19 mei. Kliederkerk! Georganiseerd door Kaleb en P.G en waar onze jongeren ook gaan helpen bij de kleine kinderen. Thema ‘REUZE SPANNEND’.
Verder gaan ze nog met elkaar Slapen in de Kerk. En film kijken en chips eten natuurlijk en o ja, dan praten ze ook nog over wat er nou zo speciaal was aan de film…  Dus als u nog laat het licht ziet branden in de Protestante kerk, dan weet u wat er daar aan de hand is!

We sluiten het jaar met elkaar af met een leuke, spannende middag:  klimmen en klauteren en een lekkere maaltijd. Eind juni zal dit zijn, dan is het voor de jongeren van onze kerken: Vakantie!!
Namens M25, Fenna en Elly.