60-jarig jubileum pastor Theo Blokland

Op 14 augustus, 60 jaar geleden, werd pastor Blokland lid van de Broedercongregatie Onze Lieve Vrouwen van Zeven Smarten, broeders van Amsterdam.
Geïnspireerd door Maria, de Moeder van de Smarten, die staande bleef haar leven lang – Stabat Mater Dolorosa – mocht hij zich inzetten voor onderwijs en kerkgemeenschap.

Op 15 augustus is pastor Blokland voorgegaan in de eucharistieviering in de parochiekern Sint Bartholomeus,, waarin aandacht werd besteed aan z’n 60-jarig jubileum.
Aan het einde van de viering ontving de pastor het Jeroensbeeldje (gemaakt door de Argentijnse kunstenaar German Zunino). Al jaren dé uiting van waardering voor inzet als vrijwilliger! Hij hoopt én bidt dat hij dit nog jaren kan blijven doen.