Mensen die de kerk om gezondheidsredenen niet meer kunnen bezoeken, kunnen gebruik maken van de kerkradio.
Zo kunnen zij zich verbonden weten met de parochie en de vieringen via de radio meebeleven.

Klik op de link bij de kern om naar kerkomroep.nl te gaan.

De Sint Matthiaskerk is voorzien van Kerk TV. Via een camera in de kerk kan nu iedereen die niet in staat is naar de kerk te komen, toch de vieringen thuis volgen.

Zo kunt u de kerk dichtbij halen, als u voor kortere of langere tijd aan huis gebonden bent. Maar ook als u tijdelijk ver van huis bent of als u een viering thuis nog eens wilt terugkijken.

De camera is uitsluitend gericht op het liturgisch centrum, zodat kerkbezoekers niet in beeld worden gebracht.

We hopen dat dit middel ons nog meer in staat stelt om kerk te zijn midden in onze dorpsgemeenschap!

———————————————————

Wilt u eens een viering bekijken via internet, volg dan de volgende stappen:

• ga naar kerkdienstgemist.nl op uw computer
  • of installeer de app: “kerkdienstgemist” op uw tablet of smarttelefoon
  • in de zoekbalk geeft u in: Warmond en dan gaat u naar Sint Matthiaskerk
  • rechts in de regel van de Sint Matthiaskerk staat: ‘maak favoriet’ en als u dit aanklikt kunt u de volgende keer meteen in de groene balk op ‘mijn kerken’ klikken, dan bent u direct bij de Sint Matthiaskerk.
  • om te kijken klikt u vervolgens op het driehoekje in het beeld van onze kerk

U kunt zo gratis, over de hele wereld, live onze vieringen in beeld en geluid volgen. Ook kunt u nog een jaar lang terugkijken en de opnames downloaden naar uw eigen computer.

De uitzending begint 1 minuut voor de officiële aanvang van de viering.

Voor toepassingen voor mensen zonder computer, tablet of smarttelefoon zijn er ook oplossingen, die we graag met u bespreken.

Voor  informatie kunt u bellen met het lokale secretariaat (071-3010154).