Van harte welkom op de pagina van Maria ter Zee

De Maria ter Zeekerk is gevestigd aan Nieuwe Zeeweg 75 te Noordwijk.
De kerk is elke dag toegankelijk voor bezoekers tussen 09:30 en 11:30 uur. U bent van harte welkom om hier even tot rust te komen, een kaarsje op te steken of simpelweg te genieten van de schoonheid van deze kerk. De dagkapel is dagelijks geopend tot 16:00 uur

Het kerkhof van de parochiekern is gelegen aan de Gooweg (hoek van der Mortelstraat). Het kerkhof is dagelijks geopend van 09.00 – 18.00 uur.

Het secretariaat is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.30 – 11.30 uur.
Eerst aanspreekbaren: pastoor Straathof en diaken Lamberts

IBAN: NL90 INGB 0000 1077 19
t.n.v. RK par. St Jeroen en Maria ter Zee

Wekelijkse vieringen
Woensdag 9:00 – 9:30 uur: Eucharistieviering of Woord- en Communieviering
Zaterdag 19:00 – 20:00 uur: Eucharistieviering of Woord- en Communieviering
Groot Hoogwaak: 1x per maand een viering op woensdag 19:00 – 20:00 uur

Koren
In de Maria ter Zeekerk zingen regelmatig de volgende koren: het Maria ter Zeekoor, het Meanderkoor en de Schola Gregoriana.

De Maria ter Zeekerk heeft in 2011 een ingrijpende verbouwing ondergaan. Aan de buitenzijde is dat te zien aan het hoofdportaal, waarvoor een glazen toegangsportaal is geplaatst. Op zondag 27 november 2011 werd de vernieuwde Maria ter Zeekerk aan de Nieuwe Zeeweg officieel in gebruik genomen. Maria ter Zee geeft sinds 28 augustus 2016 onderdak aan Palliam, netwerk voor zingeving & levenskunst.

Voor meer informatie over de Maria ter Zee kerk: klik hier

Bekijk hier het fotoalbum