Van harte welkom op de pagina van Sint Jozef

De Sint Jozefkerk is gevestigd aan de Herenweg 15 te Noordwijkerhout. De kerk is alleen te bezoeken tijdens de vieringen. In de kerk is ringleiding aanwezig.

Via de ingang begraafplaats aan de linkerzijde van de kerk kunt u de Mariakapel bezoeken en een kaarsje opsteken. Deze kapel is elke dag geopend van zonsopgang tot zonsondergang.

De begraafplaats van de parochiekern is gelegen naast de kerk. Er is een plattegrond aanwezig om overledenen te zoeken. Achter het nieuwe priestergraf is een urnenmuur en er zijn ook urnengraven. U kunt op de site van de begraafplaats zoeken. www.sintjozefbegraafplaats.nl  De begraafplaats is dagelijks geopend van 08.00 – 20.00 uur.

Het secretariaat is geopend van maandag t/m vrijdag van 10.00 – 12.00 uur. Tel. 0252-340499
Eerst aanspreekbare: diaken Lamberts
Spreekuur: vrijdagmorgen van 11 tot 12 uur

IBAN: NL63 RABO 0346 9062 29

Wekelijkse viering (-en)
Weekendviering afwisselend zaterdagavond 19.00 uur of zondagmorgen 10.00 uur: Eucharistieviering of Woord- en Communieviering
Donderdag 19.00 uur – 20.00 uur : viering in woon-zorg centrum Topaz-Munnekweij

Koren
In de Sint Jozefkerk zingen regelmatig het kinderkoor de Schalmei, Cadans en het Dameskoor Sint Jozef.

Bij de restauratie in 2002 kon de oorspronkelijke achterwand van de uitbouw worden gerestaureerd. Tezamen met een nieuwe vloer en interieur is de kerk weer in nieuwe kleuren geschilderd waardoor het geheel weer een open moderne kerk is geworden.