In de parochie Sint Maarten zijn er diverse kinder- jongerenkoren actief.

Parochiebreed:

In Noordwijkerhout

Kinderkoor Schalmei van de St. Jozefparochie

Samen zingen, leren, maar ook heel veel lol maken, dat doen we bij Kinderkoor De Schalmei.
Het is een erg gezellige groep met jongens en meisjes vanaf groep 3/4 van de basisschool tot en met de 1e/2e klas van het voortgezet onderwijs. We zingen ongeveer 1 keer per maand tijdens een gezinsviering in de Jozefkerk en soms bij een ander evenement zoals een kerstconcert of theatervoorstelling. Ook doen we jaarlijks mee met de openluchtviering, een samenwerking van alle kinderkoren uit de Parochie Sint Maarten. De Schalmei staat onder leiding van Pauline van Eeden (zangdocente/piano), Lars Berg (gitaar) en wordt ondersteunt door Ellen van der Meer op dwarsfluit.

We vinden het altijd leuk als er nieuwe kinderen bij het koor komen. Je bent dan ook van harte welkom om gewoon een keer mee te zingen! We repeteren op vrijdagavond van 19:00 tot 20:00 uur in De Maasgaarde.
Heb je interesse of een vraag? Stuur ons dan een mailtje naar deschalmei@hotmail.com!

In Sassenheim

Kinderkoor Vivo
Repetitie: woensdag
Dirigente: Arina Holwerda
Contactpersoon: Frans van der Meij, fjvandermeij@planet.nl

In Warmond

Kinderkoor Papillon

Het kinderkoor Papillon is een swingend kinderkoor met kinderen in de leeftijd van 7-12 jaar. De repetities zijn op vrijdagavond van 19:15u-20:00u in de Matthiaskerk in Warmond. Wij zingen christelijke liedjes, kampliedjes en liedjes van kinderen voor kinderen. Een keer per maand treden wij zaterdagavond op tijdens een familieviering in de kerk

Sinds september 2019 leiden Daphne Wassenaar en Hilde Warmerdam het kinderkoor Papillon onder muzikale begeleiding.

Zou je het leuk vinden om bij ons te komen zingen, neem dan contact op via het secretariaat van de kerk.
Je bent altijd welkom!