JONGERENPROGRAMMA 2023 BISDOM ROTTERDAM

Elk jaar worden er activiteiten georganiseerd voor jongeren in het bisdom Rotterdam. Het diocesane programma heeft elke maand de Tour of Faith en ook voor de jongerenbedevaart naar Banneux ben je uitgenodigd. Naast het aanbod in parochies zijn deze bisdombrede activiteiten een manier om nog meer leeftijdsgenoten te ontmoeten die ook bij de Kerk betrokken zijn.

Zie ook de agenda op deze website voor de data met de locaties. En meld je aan voor de nieuwsbrief jeugd & jongeren. Of voor de whatsapp-groep via jong@bisdomrotterdam.nl.

Meer informatie vind je op de website van bisdom Rotterdam: Bisdom Rotterdam – jongeren

WORLD SERVANTS 2023 informatie vind je in de volgende link:  Informatie World Servants projecten in Nederland