Middenkoor Voorhout viert 25-jarig jubileum

Op zondag 6 oktober heeft het Middenkoor Voorhout haar zilveren jubileum gevierd. Deze dag werd stilgestaan bij het feit dat 25 jaar geleden een aantal parochianen besloten tot oprichting van een nieuw koor dat samen met een tekstgroep eigentijdse vieringen ging verzorgen in de Bartholomeuskerk. Dat bleek een succes te zijn, want nog steeds verzorgt het Middenkoor ongeveer één keer per 6 tot 8 weken een viering.

Tijdens deze viering heeft het koor zich, onder leiding van dirigent Norman Ebicilio, van haar beste kant laten horen. Ook werden er 13 koorleden in het zonnetje gezet die al 25 jaar lid zijn. Na afloop was er een gezellige receptie waar veel parochianen en oud-leden bij aanwezig waren.

De rest van de dag heeft het koor een pubquiz gedaan en als afsluiting genoten van een hele gezellige en lekkere High Tea.