Aanmelden Passieconcert Pancratiuskerk

Met Palmzondag begint de Goede of Stille Week. We maken ons op voor het lijden en sterven van Jezus om vandaar uit op weg te gaan naar het wonder van de opstanding.

Het Passieconcert op zondagavond 25 maart a.s. in de Pancratiuskerk in Sassenheim wil ons daarop voorbereiden.

De passiemuziek wordt ten gehore gebracht door een projectkoor, onder leiding van Menno Hoekstra en begeleid op het orgel door Gerda Peters. Iedereen die graag zingt is hiervoor van harte is uitgenodigd. Daarnaast zullen bekende melodieën tijdens het concert door alle aanwezigen meegezongen kunnen worden.

De muziek wordt ingestudeerd op dinsdagavond 6, 13 en 20 maart van 20.00 uur tot uiterlijk 21.30 uur in de St. Pancratiuskerk. Vóór de uitvoering op zondag 25 maart wordt er vanaf 19.00 uur ingezongen. Het Passieconcert begint om 20.00 uur.

Aanmelden vόόr 1 maart bij Marjo van der Zanden, email: sintpancratius@parochiesintmaarten.nl, telefonisch 0252-211568 of via het opgaveformulier dat in de kerk en pastorie hangt.