Actie Kerkbalans 2021 in Voorhout

De Actie Kerkbalans 2021 is al in september 2020 van start gegaan. Nadat er een nieuw computer programma -Doc Base – was geïnstalleerd, moest er in het ledenbestand ook nog het één en ander worden aangepast. Een tijdrovende bezigheid. Tevens is het nu tijd voor het bestellen van alle materialen en inplannen van activiteiten, mensen benaderen etc. Op de drukkerij heeft men in totaal 7300 brieven en bijlagen gedrukt en gevouwen! Nu dat de Corona aanhield, moesten ook veel aanpassingen plaats vinden. Een deel werd thuis door oude getrouwen Henk en Lenie zeer netjes kant en klaar gemaakt. Gelukkig werden we door nieuwe ‘jongere ouderen’, (ja, die bestaan ook) zeer enthousiast geholpen. Dat ging zo vlot, dat we ver binnen de geplande tijd en wel met de benodigde corona afstand alles af kregen. Diverse oudere personen hebben we, terwijl ze graag kwamen helpen, benadert om af te zeggen. Jammer, maar beter zo deze keer. Ondertussen zijn zo’n 60 personen alle 3054 enveloppen gaan bezorgen. Wij hebben nu het werk gedaan. Het is nu de beurt aan u om dat te beantwoorden!

Alvast hartelijk dank namens de gehele parochie gemeenschap!

Coördinator AKB

Aad Warmerdam