Afscheid pastor Marion Claassens

Zondag 24 februari nam pastor Marion Claassens afscheid van de Sint Maarten parochie in een feestelijk gevulde Bartholomeus kerk, waar zij de afgelopen anderhalf jaar eerst-aanspreekbare was. Nog één keer verkondigde zij zelf Gods woord in ons midden. Aan het eind van de viering dankte de vice-voorzitter van het parochiebestuur Jacques Aartman haar en ook de pastoor stond stil bij haar afscheid. En hij bedankte Marion voor alles wat ze in de parochie heeft opgezet. Aansluitend aan de viering kwamen velen Marion de hand schudden in de Roef en dank zeggen voor al haar inzet. Ze gaat vanaf 1 maart aan de slag bij WHZ in Rijswijk en dus klonk er ook veelvuldig: beterschap en veel succes.  En met een knipoog wenste de pastoor haar “Hals- und Beinbruch”.