Crèche op verzoek in Voorhout

Er zijn vast ouders die op zondag naar de kerk willen, maar niet komen omdat er geen kinderopvang is. Regelmatig gebeurde het in het afgelopen jaar dat er ouders naar de kerk  kwamen met hun kindjes en dan was er geen crèche.

Regelmatig gebeurde het in het afgelopen jaar dat er wel 2  jongeren aanwezig waren op zondagochtend die graag op de kindjes wilden passen en dan kwamen er geen kinderen. De ouders en de jongeren beide teleurgesteld.

Dit willen we anders proberen te gaan doen. Wanneer u van de crèche  gebruik wilt  maken om de viering bij te wonen, dan kunnen wij zorgen dat er 2 jongeren zijn die oppassen. Geef dan liefst  2 weken van te voren, maar uiterlijk de woensdag voorafgaand,  een telefoontje naar het secretariaat 0252-211372

Hopelijk komen we zo de mensen tegemoet die alleen of samen naar de viering willen komen, wetend dat er goed hun kleintjes gepast wordt.

De pastoraatgroep