Geslaagde openluchtviering bij de Sint Pancratiuskerk

De Pancratiuskerk in Sassenheim is dit jaar hoofdkerk van de parochie Sint Maarten. Op zondag 30 juni werd een mis gevierd in de tuin bij de kerk. Voor deze feestelijke gelegenheid kwamen de kinderkoren van de gehele parochie bij elkaar. Het gezang van 40 kinderen en opgevoerde toneelstukjes maakten van de viering een groot feest.
Het thema van de viering was: ‘Samen bouwen’. Om dit te visualiseren hadden de kinderen een klein toneelstukje opgevoerd met grote bouwstenen, dit in plaats van alleen maar worden. “Al met al was dit een prachtige viering onder een stralend zonnetje en een geweldige belangstelling van alle parochianen uit de hele Sint Maarten Parochie”, aldus de tevreden organisatie van de openluchtmis.