Dodenherdenking 2021 – Gemeente Noordwijk

4 mei een Dag om te herdenken!

Op 4 mei 2021 is er van 19:00 tot ca 20.15 uur (incl. 2 minuten stilte) een speciale uitzending bij Bollenstreek Omroep voor alle inwoners van de gemeente Noordwijk.
Deze uitzending is mogelijk gemaakt door de gemeente Noordwijk in samenwerking met de Oranjevereniging Noordwijkerhout en vele vrijwilligers. U kijkt in dit speciale programma naar o.a. een toespraak van burgemeester Wendy Verkleij en Pastoor M. Straathof. Daarnaast ziet u de verslaglegging van verschillende kransleggingen in onze dorpskernen, prachtige opnames van lokale oorlogsmonumenten en een bijdrage van Roly Armitage vanuit Canada.
Meer weten over herdenken en vieren in de gemeente Noordwijk? Bekijk ➡ www.noordwijk.nl/herdenken

Bekijk de Trailer voor meer info over deze uitzending. 🎥

Oecumenische herdenkingsdienst

Op 4 mei 2021 is er ook een herdenkingsdienst verzorgd door de Protestantse en Katholieke Kerk van Noordwijk voorgegaan door o.a. Diaken J. Lamberts. De dienst wordt uitgezonden vanuit de Buurtkerk in Noordwijk aan Zee en kan online worden bijgewoond door alle parochianen van Parochie Sint Maarten. Aanvang 19:00 uur via Kerkdienst Gemist en Protestantse Kerk Noordwijk (ook later nog terug te kijken).