14nov19:0020:30Informatieavond Vormsel - voor ouders en jongeren die in groep 8 (of de Brugklas) zitten

Evenement Details

Wanneer uw zoon/dochter dit schooljaar in groep 8 (of de brugklas) zit, nodigen wij u van harte uit voor de informatieavond over het vormselproject. Deze vindt, voor alle kernen van onze parochie St. Maarten, plaats op:

• donderdag 14 november om 19.00 uur in de Maasgaarde, Herenweg 9A in Noordwijkerhout (naast de St. Jozefkerk) . De avond duurt ca. 1 tot 1½ uur.

Reserveert u de datum alvast in uw agenda?

Graag nodigen wij alle geïnteresseerde jongeren met een ouder uit. Om alles goed te kunnen voorbereiden verzoeken wij u om u aan te melden via vormsel@parochiesintmaarten.nl met vermelding van uw naam, de naam van uw zoon/dochter en de parochiekern.

Ook wanneer u en/of uw zoon/dochter nog twijfelt over het meedoen aan het project is het goed om te komen. Het geeft helderheid over voorbereiding en wat het bijzondere sacrament van het Vormsel inhoudt.

U krijgt informatie over:

• de voorbereidingsdata
  • de inhoud van het project en
  • waarom de jongeren ervoor kunnen kiezen om aan het project deel te nemen.

Het project wordt gegeven door de Vormselwerkgroep en pastor P. Owel.

U kunt uw zoon/dochter inschrijven vanaf nu t/m 31 december 2024. U vindt het inschrijfformulier voor het vormselproject op de website van de parochie: www.parochiesintmaarten.nl/vormsel/ Op deze webpagina vindt u ook meer informatie.

Wij kunnen op deze manier niet iedereen bereiken. Wilt u deze informatie delen met andere geïnteresseerden?

(Donderdag) 19:00 - 20:30

De Maasgaarde, Herenweg 9 A, Noordwijkerhout