Pancratiusfeest

12mei10:00Pancratiusfeest

Evenement Details

Zondag 12 mei is het de feestdag van Sint Pancratius, de patroonheilige van onze kerk. Wij vieren die dag dit feest in onze parochiekern. Daarnaast willen wij ook pastor Owel in het zonnetje zetten. Hij viert die dag zijn 35-jarig priesterjubileum. Tevens is hij 30 jaar werkzaam in onze kerk. Kortom, voldoende aanleiding voor een feest!

De dag beginnen we om 10.00 uur met een Eucharistieviering m.m.v. onze koren. Na deze viering wordt in de voortuin van de pastorie een Reuzenbol onthuld. Aansluitend zal in de achtertuin een High Tea klaar staan. Het amusementskoor Volare zal een optreden verzorgen. Kinderen kunnen zich die middag laten schminken door mensen van toneelvereniging Pankras.

U kunt zich aanmelden voor de High Tea via de mail (sintpancratius@parochiesintmaarten.nl) of telefonisch bij het secretariaat (0252 211568). De aanmelding kan tot uiterlijk zondag 05 mei.

Wij hopen op een mooie feestdag in onze parochiekern!

Uitnodiging Pancratiusfeest 12 mei 2024

(Zondag) 10:00