Workshop liturgisch bloemschikken in het licht van Allerzielen

24okt00:00Workshop liturgisch bloemschikken in het licht van Allerzielen

Evenement Details

Vanuit het programma Vorming en Toerusting van de gezamenlijke kerken Sassenheim en Warmond:

Workshop bloemschikken in het licht van Allerzielen

Wij gedenken …..
De maand november is in de kerkelijke traditie de maand waarin we onze overledenen herdenken. Niet alleen de overledenen van het afgelopen kerkelijk jaar, maar ook hen die ons eerder zijn voorgegaan. In de Rooms-Katholieke traditie gebeurt dit op 1 en 2 november met de viering van Allerheiligen en Allerzielen. In de Protestantse traditie worden de overledenen herdacht op de laatste zondag van het kerkelijk jaar, dit jaar is dat op zondag 24 november. We hopen met het maken van een mooi en zinvol bloemstuk mee te gaan in deze traditie. De workshops onder leiding van mw. Nelleke de Mooij worden gehouden in de bedrijfsruimte van Bloomdezign, Bloomdezign, Wasbeeklaan 2 Warmond.
De kosten zijn € 25.-

Bij voldoende belangstelling is er op donderdag 24 oktober ’s morgens van 10.00 – 12.00 uur en ’s avonds van 19.30 – 21.30 uur een workshop.

U kunt zich tot 12 oktober aanmelden via tineke.braam@hetnet.nl.

(Donderdag) 00:00

Bloomdezign, Wasbeeklaan 2, Warmond