Familie de Haan kocht op de kerkenveiling gratis winkelen

De afgelopen jaren schenkt supermarkt Plus van Dijk in Voorhout altijd 1 minuut gratis winkelen aan de kerkenveiling Paveivo van de Bartholomeuskerk. Vrijdag 17 mei jl. was het tijd voor de familie de Haan om de gekochte minuut van mei 2018 te verzilveren.

Gerrit en dochter Willemiek kwamen rond de klok van 20:30 uur enthousiast “De Plus” binnen wandelen. Zorgvuldig werd van te voren de winkel doorgelopen om de juiste strategie te bepalen en alle gewenste producten te vinden. Na 15 minuten voor verkennen werd er gestart bij de wijnen en gefinisht bij het bier. Tussendoor nog langs het vlees met een barbecue erbij, en op naar de kassa. Bij elkaar was er even snel voor  € 524,71 geshopt! Als extraatje ontving dochter Willemiek nog een mooie bos bloemen uit handen van de heer van Dijk van “De Plus”.