‘Gelukkig Nieuwjaar’ wensen in de Sint Victorkerk

Op vrijdagavond 17 januari zullen wij elkaar onder het genot van een hapje en een drankje een Gelukkig Nieuwjaar wensen op een wel heel bijzondere manier. De Sint Victorkerk ondergaat voor deze gelegenheid een metamorfose en zal deze avond de locatie zijn voor een aangeklede borrel.

Op een informele manier ontmoeten wij elkaar om 20.30 uur om de beste wensen voor het nieuwe jaar over te brengen. Tegelijkertijd heeft u zo de kans… uw goede voornemen voor 2020 in de praktijk te brengen, want de opbrengst van deze avond zal ten goede komen aan de restauratie van het dak van de Sint Victorkerk. Er is nog mogelijkheid om hieraan deel te nemen, kosten € 37,50 per persoon.

Aanmeldingen via Johan Oostdam, johanoostdam@kpnmail.nl, (0252-374991) of Ceciel Warmerdam, c.warmerdam@ericastraat.nl (0252-341357). Wij hopen u deze avond te ontmoeten en met u het glas te kunnen heffen op een gezond en gelukkig 2020!

Veilingcomité Sint Victorkerk