In de voetsporen van Jeroen

Tijdens Open Monumentendag was er op het Landgoed Calorama een tentoonstelling van de aquarellen van Daniël Tavenier over zijn reis door Ierland “In de voetsporen van Jeroen” in 2016.  Aan het eind van de middag werd het eerste exemplaar van dit hand gebonden boek aangeboden aan emeritus-pastoor Theo Blokland,  de “laatste” Jeroen van Noordwijk.  Op het historische Jeroensveld (vroeger martelveld genoemd) werd dit boek in het bijzijn van het bestuur van Stichting “Landgoed Calorama” en het Comité  “Open Monumentendag” onder veel belangstelling overhandigd. Dit boek is ook aangekocht door de parochiekern Sint Jeroen en Maria ter Zee en het Stichtingsbestuur van Landgoed Calorama.  Het boek zal ook voor publiek ter inzage komen te liggen in de Sint Jeroenskerk.