Jozeffeest – Jozefdrive

Zondag 15 maart vieren we het feest van onze patroonheilige Sint Jozef. We beginnen met een feestelijke viering om tien uur met zang van ons dameskoor. Ook alle 1e communicanten van dit jaar, zijn aanwezig en deze gaan samen met alle andere kinderen tijdens de kinderwoorddienst iets knutselen.

Aan het einde van de viering drinken we graag koffie en thee met u achter in de kerk. Een ontmoeting in een gezellige sfeer, met natuurlijk iets lekkers erbij.

In de middag, om twee uur begint de Jozefdrive in de Maasgaarde. Het is nog koud buiten, dus goed weer om een middagje te klaverjassen. U kunt zich nog aanmelden. Tel.06-51961444. Voor 5 euro kunt al mee doen. We kaarten om de Jozefhamer!

Tevens houden we een loterij met leuke prijzen, de opbrengst gebruiken we voor extra liturgische artikelen.

Jozeffeestcommissie
Betty Heemskerk