Kerkenveiling Bartholomeuskerk

Afgelopen vrijdagavond 12 Mei vond bij “Cheers” de jaarlijkse kerkenveiling plaats van de Sint Bartholomeuskern in Voorhout. Zo rond de klok van half tien toen de eerste 100 nummers geveild waren werd het gezellig druk in de zaal en kwam er meer tempo in de veiling. Waar er aan het begin en einde van de avond nog wel eens koopjes tussen zitten brengen de verschillende kavels nu flink geld op. Een dinerbon bracht al gauw 130 euro op, maar bollenpakketten haalde deze prijs ook met gemak. Alles bij elkaar een mooie avond voor onze kerk.

Voorzitter van het Paveivocomité, Maarten van den Nouland, kon dan ook rond 23.45 uur een eindbedrag van € 32.485,00 bekend maken. Een bedrag dat € 125,00 hoger is dan de opbrengst van 2022. Het comité is dan ook tevreden met dit bedrag.

Mocht u bij het lezen van dit verhaal denken “oeps…. vergeten” dan zijn er nog zaken te koop waarmee u de kerk kunt steunen. Wilt u nog klaverjassen met Pastoor Straathof op 11 januari 2024, hiervoor zijn nog plekken beschikbaar. Voor kerst nog een mooi kerststuk maken, ook dat is nog mogelijk bij de kerstworkshop op 14 december. Voor de Bier en Spijs avond bij restaurant Boerhaave op 9 november zijn ook nog wat plekjes vrij, een aanrader voor de bierliefhebber.

Dus lijkt één van deze zaken u iets, neem dan contact op met Dhr van den Nouland op telefoonnummer 06-53497342.

Het Paveivocomité gaat zich opmaken voor het volgend jaar dus mocht u nog ideeën hebben dan horen wij dat graag.

Het Paveivocomité