Kerkenveiling ten bate van de Sint Jeroenskerk brengt € 24.685,00 op!

In een goed gevuld Hotel Royal was vrijdag 25 oktober de jaarlijkse Kerkenveiling ten bate van de St. Jeroenskerk. Met maar liefst 343 kavels was er voor iedereen wel wat leuks bij om op te bieden. Dat werd dan ook grif gedaan… Van flessen drank, tot helicoptervluchten, etentjes en zakken drop, alles kwam voorbij en ging naar de gelukkige bieder. Veilingmeesters Rob de Jong en Dammy Heemskerk zorgden ervoor dat alle items voor mooie prijzen van de hand gingen. Om 11 over 11 was het de beurt aan Carnavalsvereniging De Noortukkers om elf kavels te veilen onder leiding van veilingmeester Hans Bierman. De elf kavels gaven meteen hints voor wie de volgende prins zou kunnen worden. Op 16 november zal de nieuwe prins bekend worden gemaakt.  Na afloop werd het opgehaalde bedrag bekend gemaakt. Maar liefst €24.685,00 is er opgehaald met de veiling.

Dank aan alle kopers, verkopers en organisatoren van de avond!