Kerkenveiling Sint Jozef en Sint Victor: Onderhouden en verbinden!

KERKENVEILING OP PAPIER ÉN LIVE …..

Verrast en gesterkt door de geweldige resultaten in 2020, in 2021 én in 2022, heeft het gezamenlijke comité van de Jozef en de Victor besloten ook dit najaar samen een ‘kerkenveiling op papier’ te organiseren. Wij hopen en vertrouwen dat u ook deze vierde keer uw geloofsgemeenschap wilt steunen door een bestelling te doen via de intekenlijst. Ook nu is er een grote gezamenlijke loterij met geweldige prijzen!

De opbrengst van de totale veiling wordt 50%-50% verdeeld over beide kernen.

Tot zover de kerkenveiling op papier…..

Er wordt ook een échte kerkenveiling door beide kernen georganiseerd, een live-editie: Dit keer in de Maasgaarde op vrijdag 15 november 2024.

Wij nodigen u van harte uit om uw kerkgemeenschap te steunen met het vertrouwde logo:  onderhouden en verbinden!

Onderhouden en verbinden

Deze twee werkwoorden geven precies weer waarom wij uw aandacht vragen. Wij zijn mensen die graag wat willen doen. Samen er de schouders onder zetten, samen aan de toekomst bouwen. Ja, wij willen verbonden zijn met elkaar. Wij willen gezien worden. Ik wil ergens bij horen, bij onze familie, bij ons dorp, bij onze kerk, onze gemeenschap. Daar zijn we trots op. Terecht! Die onderlinge verbondenheid met elkaar is er niet vanzelfsprekend. Die vraagt ruimte om elkaar te ontmoeten, een plek om samen lief en leed te vieren, om samen ‘een bakkie te doen’, om te horen hoe het met je gaat.

De kerkenveilingcommissies van de Jozef- en de Victorkern zijn voor het vijfde jaar op rij aan de slag gegaan om samen een veiling te organiseren en uit te voeren. Als parochiegemeenschap zijn we blij, dat er enthousiaste mensen zijn die het voortouw nemen en zich willen inzetten voor het behoud en zo mogelijk ook uitbreiding van onze geloofsgemeenschap.
Aan ons om in die beweging mee te gaan om de kerkenveiling 2024 te doen slagen. Want alleen samen kunnen wij er voor elkaar zijn bij vreugde en verdriet. Wat de kracht van samen kan doen, weten wij als Noordwijkerhouters maar al te goed. Mogen wij weer een beroep doen op uw vrijgevigheid om nu en in de toekomst samen kerk te kunnen zijn?

Pastoor M.Th.J. Straathof.

Hoe werkt de loterij?

• U kunt de loten bestellen via het bestelformulier.
  • Dit jaar zullen er geen lotenverkopers aan de deur komen.
  • De trekking is op 7 november door notaris mr. N. Van Dijk

Prijzen

Ook dit jaar zijn er weer mooie prijzen te winnen, waaronder:

• een reischèque t.w.v. € 450,-, aangeboden door Van der Slot Transport en Logistiek
  • waardebon twv € 100,-
  • huren van step, fiets, fatbike of mountainbike
  • Dinerbonnen twv € 50,-
  • levensmiddelenpakketten van de Wereldwinkel