Kerkenveiling Sint Jozef & Sint Victor

KERKENVEILING OP PAPIER ÉN LIVE …..
Wat zou het virus in 2022 gaan doen? Het comité stond voor een moeilijke beslissing: gaan we een veiling, een echte, organiseren?? Bij zo’n organisatie komt veel kijken, we liepen de kans al het werk voor niets te gaan doen. We konden niet besluiten en daarom hebben we twee veilingen georganiseerd!!

Verrast en gesterkt door de geweldige resultaten in 2020 en in 2021, heeft het gezamenlijke comité van de Jozef en de Victor besloten ook dit najaar
samen een ‘kerkenveiling op papier’ te organiseren. Wij hopen en vertrouwen dat u ook deze derde keer uw kerk wilt steunen door een bestelling te doen via de intekenlijst. Ook nu is er een grote gezamenlijke loterij met geweldige prijzen!
De opbrengst van de totale veiling wordt 50%-50% verdeeld over beide kernen.
Tot zover de kerkenveiling op papier…..

Er wordt ook een échte kerkenveiling georganiseerd, een live-editie. In het Zevenblad heeft u er al van alles over kunnen lezen. Korte samenvatting: jeugdveiling, bijzondere kavels, in Ontmoetingscentrum Puyckendam, vrijdag 12 mei 2023.
Naast de inkomsten van de kerkbalans is ook de opbrengst van de kerkenveiling heel hard nodig. De onderhoudskosten nemen elk jaar toe en het aantal kerkbezoekers en parochianen die ons financieel ondersteunen wordt helaas elk jaar iets minder.
Wij nodigen u van harte uit om mee te doen met de kerkenveiling
nieuwe stijl, onderhouden en verbinden!

Wij bedanken iedereen heel hartelijk die meegewerkt heeft aan het organiseren en welslagen van deze kerkenveiling, op papier én live!

Kerkenveilingboekje Jozef & Victor 2022

Kerkenveiling Jozef & Victor 2022 – Bestellijst