Kom je ook survivallen?

Hallo tieners en ouders!

Namens verschillende kerken in Teylingen gaan we een hele vette activiteit organiseren voor iedereen van 10-18 jaar uit een kerk in de regio! Het maakt niet uit naar welke kerk je gaat. Het lijkt ons mooi om elkaar te ontmoeten en de verbinding te leggen tussen jeugd in de kerken.

Op zondag 22 maart om 14:00 gaan we eerst lekker sporten met elkaar bij Bootcamp Noordwijk (Duinweg 11 in Noordwijk) en daarna hebben we nog de tijd om even te ontspannen met wat lekkers.

Wat neem je mee?

• Een handdoek en sportkleren.
  • Als je al in je sportkleren komt, vergeet dan niet droge kleding mee te nemen. Je kunt namelijk nat worden.
  • Iets lekkers om na afloop met elkaar te delen. Wij zorgen voor het drinken.
  • Een bijdrage van €5,00.

Doe je mee?

Je kunt je opgeven via stationteylingen@gmail.com of stuur een DM op Instagram naar @stationteylingen. De inschrijvingen sluiten op 8 maart, dus zorg dat je je voor die tijd hebt ingeschreven.

We hopen jullie op 22 maart te zien! Voor vragen, aanvullingen of opmerkingen kun je ons altijd mailen.

Hartelijke groet,

Noreen, Marije, Iddo en Jacqueline Station Teylingen