Maria ter Zee veiling brengt veel geld op

De Maria ter Zee veiling van vrijdag 8 november heeft het mooie resultaat van ongeveer € 20.000,- opgeleverd. Die opbrengst zal nog wat hoger worden door de deelname aan de kaartavonden in januari en februari 2020.

De veiling werd bezocht door 60 kooplustige mensen, zowel uit de kring van parochianen als uit de kring van Palliam. Er kon worden geboden op een totaal van 470 artikelen!
Mede dankzij de nieuwe veilingmeesters Rob Hoogervorst en Hans van der Meer was het van het begin af aan een geanimeerde avond. Rob en Hans deden dit voor het eerst, maar daar was niets van te merken. Pastoor Straathof en pastor Jan Lamberts boden flink mee.De jeugd van de catechesegroep fungeerde het eerste uur als opstekers en deden dit met veel enthousiasme.
De Maria ter Zee Veilingcommissie dankt alle schenkers én kopers voor hun bijdrage aan dit mooie resultaat en hoopt volgend jaar opnieuw op hun medewerking te mogen rekenen.
De opbrengst zal worden besteed aan renovatie van het dak van de Maria ter Zee kerk.
Op de dag van de veiling werd bekend dat hiervoor het fiat is verkregen van alle instanties.
De Beheercommissie kan nu daadwerkelijk aan de slag!