Meimaand: rozenkrans bidden

Ieder jaar wordt in de maand mei in de verschillende kernen van onze parochie Sint Maarten de rozenkrans gebeden. Dit jaar is er zelfs een oproep van de Paus om de rozenkrans te bidden om een einde van de Coronapandemie af te smeken.

U kunt iedere dag ONLINE meebidden met het rozenkrans gebed. Door op de links te klikken (kerkomroep.nl of kerkdienstgemist.nl) die horen bij de verschillende dagen/kerken komt u automatisch bij de goede kerk terecht. Door zo samen te bidden vormen wij als verschillende parochiekernen een snoer van gebed rond het gebedssnoer van de rozenkrans. Bidt u ook mee?

maandagavond 19.00 uur vanuit de Sint Victorkerk te Noordwijkerhout. Te volgen via Kerkomroep.nl

dinsdagavond 19.00 uur vanuit de Sint Pancratiuskerk te Sassenheim. Te volgen via Kerkomroep.nl

woensdagavond 19.00 uur vanuit de Sint Matthiaskerk te Warmond. Met beeld te volgen via Kerkdienstgemist.nl

donderdagavond 18.30 uur vanuit de Sint Bartholomeuskerk te Voorhout. Te volgen via Kerkomroep.nl

vrijdagavond 19.00 uur wisselend vanuit de Sint Jeroenskerk en Maria ter Zeekerk te Noordwijk. Raadpleeg de agenda.

zaterdagmorgen 9.00 uur vanuit de Sint Matthiaskerk te Warmond. Te volgen via Kerkdienstgemist.nl

zondagavond 19.00 uur vanuit de Sint Jozefkerk te Noordwijkerhout. Te volgen via Kerkomroep.nl