Middenkoor Voorhout 20 jaar

Op 29 september heeft het Middenkoor in Voorhout een jubileumviering gehouden omdat het koor 20 jaar bestaat. Het was een mooie viering met diaken Bertijn Prins als voorganger. In de kerk waren veel oud-leden aanwezig. Onder het genot van  koffie en thee met zelfgemaakte taarten en andere lekkernijen was het na afloop in de Roef nog een gezellig samenzijn van de leden en oud-leden.

Op 5 oktober was er een feestmiddag-en avond georganiseerd voor de leden. De middag begon met een workshop Djembè in de kerk waar de leden, nadat ze in de Afrikaanse kleding waren gestoken, de trommels lieten klinken en ze zelfs lieten verleiden tot een Afrikaanse dans. Na dit spektakel was er een heel gezellige bingo waar prijzen waren te winnen die de leden zelf hadden ingebracht. De dag werd afgesloten met een heerlijk diner waar we tot laat in de avond van genoten.