Carnaval in Voorhout; Middenkoor wint in optocht

Zaterdag 10 februari deed het Middenkoor mee met de carnavalsoptocht. Om 14.00 uur begon de optocht in een lange bonte stoet door het dorp. Het weer was ons gunstig gezind. Onderweg kregen we een kaart omgehangen waarop stond prijs grote groepen. In Boerhaave kregen we de 2de prijs uitgereikt. Daar zijn we heel blij mee.

Zondag 11 februari om 10.00 uur was de carnavalsmis in de kerk. Vooraf gegaan door de Mexicano’s kwam de carnavalsvereniging de kerk. Voorzitter van de Bokken Theo van Werkhoven heette iedereen van harte welkom.  Daarna nam diaken Bertijn het over en begon met het liedje “Hallo allemaal”.

Toen begon de viering die heel goed verliep. Prins Ron en Prinses Sandy deden aan het eind van de mis nog een mooi woordje en door de Prins werd (schoon)moeder Plony Bax onderscheiden. Na de zegen en slotbede verliet iedereen onder de klanken van de Mexicano”s de kerk. Daarna werd er nog koffie gedronken met een bokkepootje erbij.

Al met al een geslaagde carnavalsviering!