Steun de parochie digitaal: met de Givt app

Omdat fysiek collecteren nu niet mogelijk is vragen wij u uw gift voor de collecte te doen met uw smartphone. We werken hiervoor samen met de app van Givt. De Givt-app kunt u gratis downloaden via de App Store of Google Play Store

Via deze link, vind u een handleiding voor de app. Na het downloaden van de app en het invoeren van uw e-mailadres, kunt u meteen een gift doen. Als de registratie is voltooid, wordt de gegeven gift direct geregistreerd bij Givt. De giften worden geïncasseerd door Givt en later aan de parochie overgemaakt. Bij het registreren geeft u een incassomachtiging af.

Is de app veilig?

Ja, de app is goed beveiligd. U dient bepaalde persoonsgegevens in te vullen, maar die worden niet doorgegeven aan/gebruikt door anderen.

U gift blijft anoniem, de parochie kan absoluut niet inzien wie wat geeft. De parochie krijgt alleen maar te zien hoeveel mensen er hebben gegeven en hoeveel er per kerk is gegeven met Givt.

Waarom geven met Givt?
Geven met uw smartphone is tijdens deze speciale Corona tijd een manier om digitaal collectegeld te geven aan uw eigen kerk. Zo kunt u kiezen welke QR code u scant. Alle codes staan vermeld op de website bij: Parochie > Onze Kerken > selecteer uw kerk.

De app werkt als uw telefoon voldoet aan de volgende systeemversie:
– iOS: Vanaf versie 7 (vanaf iPhone 4S)
– Android: Vanaf versie 4.4
Download de mobiele app via de App Store of Google Play Store.

Heeft u vragen? Kijk voor meer informatie op https://www.givtapp.net/veelgesteldevragen/.