Oecumenische Openluchtviering Voorhout

Op zondag 21 mei jl. vond op het kerkplein van de Sint Bartholomeuskerk in Voorhout een Oecumenische Open Luchtviering plaats. Drie geloofsgemeenschappen te weten:  Baptisten Gemeente Kaleb, de Protestante Gemeente Voorhout en de RK Bartholomeuskern van de Parochie Sint Maarten hadden de handen ineen geslagen om een gezamenlijke viering in de buitenlucht te organiseren. Aan het thema: “Ik bid voor hen” werd door liederen, Bijbelteksten en gebeden waardevolle inhoud gegeven. Ook voor de kinderen was er gelegenheid om zich bezig te houden met het thema bidden. De viering werd muzikaal ondersteund door het Middenkoor van de Sint Bartholomeuskern en de collecte was voor Fietsmaatjes Teylingen. Na afloop kon men onder het genot van koffie/thee/limonade en cake napraten en werd duidelijk dat dit een zeer geslaagd initiatief genoemd kan worden.