Oecumenische Parkdienst verplaatst naar de Julianakerk – 19 september 2021

Meestal heeft de Parkdienstcommissie te maken met het weer of de regen geen spelbreker zal zijn om de dienst in het park te laten doorgaan. En er is wat regen gevallen deze zomer! Maar nu is er een andere donker wolk, die het doorgaan in het park belemmert n.l. Corona/regels.
De parkdienstcommissie heeft jammer genoeg moeten besluiten de dienst NIET in het park maar in de Julianakerk te houden. We nemen wel wat van het park mee naar de dienst. Wat…? Dat is een verrassing.

Door de coronaregels van de overheid is vooraf aanmelden verplicht. Dat kan vanaf 9 september tot en met 15 september bij het secretariaat van de Sint Pancratiuskerk, tel.0252-211568 of op de aanmeldformulieren die achterin de Sint Pancratiuskerk liggen.

Verder is er een livestream en kunt u thuis de dienst, die om 10.00 uur begint,  meemaken. U kunt de QRcode scannen, zie hieronder of via de link op de websites van de plaatselijke kerken.

De liturgie van de dienst krijgt u via de mail.

Heeft u algemene punten voor de voorbede dan kunt u die sturen naar parkdienstsassenheim@gmail.com

Het thema van de dienst is ‘Bouwstenen voor vrijheid’

De voorgangers zijn ds. Hendrik Betting en pastor Peter Owel.

Met medewerking van het  koperensemble ‘Crescendo’ en een zestal zangers onder leiding van  dirigente  Kasia Przedcieczenska.

Het collectedoel is voor de  Stichting Veteranen Duin en Bollenstreek. Zij willen de opbrengst van de collecte van de Parkdienst  besteden aan computerapparatuur ter ondersteuning van cursussen en voorlichting.
U kunt geld overmaken op  bankrekening van de OV  t.n.v. Oranje Vereniging Sassenheim onder vermelding van  parkdienst 2021.
Het bankrekeningnummer is : NL39 INGB 007 3049 70

Voor meer informatie over de Veteranen Duin en Bollenstreek verwijzen we naar hun website: https://vocdb.webs.com