Opbrengst kerkenveiling Bartholomeus

Afgelopen vrijdagavond 10 Mei vond bij “Cheers” de jaarlijkse kerkenveiling plaats van de Bartholomeuskerk in Voorhout. Deze kerk is onderdeel van de parochie St Maarten. Na een rustige start kwam de gang er rond 21.30 uur goed in. Waar er aan het begin en einde van de avond nog wel eens koopjes tussen zitten brengen de verschillende kavels nu flink geld op. Een dinerbon bracht al gauw 130 euro op, maar bollenpakketten haalde deze prijs ook met gemak. Alles bij elkaar een schitterende avond voor onze kerk.

Voorzitter van het Paveivocomité,  Maarten v.d. Nouland, kon dan ook rond één uur een eindbedrag van € 43.660 bekend maken. Een bedrag dat ongeveer 1500 euro lager is dan de opbrengst van afgelopen jaar.

Mocht u bij het lezen van dit verhaal denken “oeps…. vergeten” dan zijn er nog zaken te koop waarmee u de kerk kunt steunen. Er zijn er nog plaatsen beschikbaar voor het Paveivodiner bij Restaurant Boerhaave op vrijdag 25 Oktober. Wilt u liever klaverjassen met Kapelaan Straathof op 9 Januari 2020,  ook hiervoor zijn nog plekken beschikbaar. Voor kerst nog een mooi kerststuk maken, ook dat is nog mogelijk bij de kerstworkshop op 11 december. Dus lijkt één van deze zaken u iets neem dan even contact op met Dhr v.d. Nouland op telefoonnummer 06 53497342.

Het Paveivocomité gaat zich opmaken voor het volgend jaar dus mocht u nog ideeën hebben dan horen wij dat graag.

Het Paveivocomité