Opbrengst Kerkenveiling Sint Bartholomeuskern

Afgelopen vrijdagavond 10 Mei vond bij “Cheers” de jaarlijkse kerkenveiling plaats van de Bartholomeuskern in Voorhout. Deze kerk is onderdeel van de parochie Sint Maarten. Vanaf het begin van de veiling was het gezellig druk in de zaal en vonden de kavels snel een eigenaar voor een goeie prijs. Rond de klok van half tien, toen de eerste 100 nummers geveild waren, werd het nog drukker in de zaal en moesten er zelfs nog wat stoelen bij gezet worden. Voor koopjes moest je deze avond dan ook een beetje geluk hebben. Een dinerbon bracht al gauw 130 euro op, maar bollenpakketten gingen hier zelfs nog overheen met 170 euro. De Paaskaars ging voor 500 euro naar een nieuwe eigenaar. Alles bij elkaar een mooie avond voor de Sint Bartholomeuskern.

Theo van Werkhoven kon dan ook rond kwart over twaalf een eindbedrag van € 37.720 bekend maken. Een bedrag dat ongeveer 5000 euro hoger is dan de opbrengst van 2023. Het comité is dan ook dik tevreden met dit bedrag.