Palmpasenstok maken – Voorhout

Zondag 24 maart vieren we in de Bartholomeuskerk Palmpasen. Dit doen wij ook dit jaar weer met een oecumenische gezinsviering, samen met de Kleine Kerk.
Het belooft een mooie en vrolijke viering te worden, waarin het verhaal van Palmpasen wordt gelezen en er uitgelegd wordt wat de palmpaasstokken nou precies betekenen.
Na de viering staat de muziekvereniging St Cecilia klaar om met alle kinderen en hun palmpaasstok een optocht te lopen, waarna de stokken weggebracht kunnen worden.

Vindt uw kind het leuk om een stok te maken en weg te brengen aan iemand die wel wat moois kan gebruiken, dan kan u hem/haar aanmelden op palmpaasstok@gmail.com.
In principe zorgen wij voor een adres waar de stok naartoe gebracht kan worden, mocht uw kind de stok toch heel graag naar een eigen adres brengen, geef dit dan aub aan in de mail.
De stokken, broodhaantjes, palmtakjes en crêpepapier kunnen vrijdag 22 maart tussen 19.00 en 20.00 uur opgehaald worden in de Roef,
de kinderen kunnen de stokken thuis versieren en Palmzondag weer meenemen naar de kerk.

Wij hebben er weer zin in en we hopen dat er veel kinderen aangemeld worden, zodat we op Palmzondag heel veel mensen blij kunnen maken met een mooie palmpaasstok!