Parkdienst in Park Rusthoff Sassenheim

Op zondag 16 september zal om 10.00 uur de 15e parkdienst plaats vinden. Een mooie start van de Najaarsfeesten en alle bijbehorende activiteiten. Het thema van deze traditionele Parkdienst zal zijn “Heb je de smaak al te pakken??” Dit jaar wordt de muzikale omlijsting verzorgt door het Sassenheimse Gospelkoor Soul2Soul. Dan nog de overheerlijke cup cakes en hartige taarten die al door vele Sassemers gebakken zijn, en na afloop een heerlijk glaasje wijn. Dat belooft dus wederom een warm en inspirerend samenzijn te worden.

De opbrengst van de collecte zal dit jaar besteed worden aan een verbetering van de inrichting van het Sassennest. Daarmee wil de parkdienstcommissie haar dankbaarheid tot uitdrukking brengen voor het feit dat wij al voor de 15e keer in onze mooie park Rusthoff zo gastvrij zijn ontvangen.

Bij slecht weer zal uitgeweken worden naar de Sint Pancratiuskerk, indien nodig zal dit gecommuniceerd worden via de websites van de Oranjevereniging en van de kerken, via de app van de Oranjevereniging en op zondagochtend bij de entrees van het park. Zoals ieder jaar is er plaats voor heel veel bezoekers, dus iedereen is van harte uitgenodigd om deze oecumenische Parkdienst mee te maken.