Parochiebrede Openlucht Gezinsviering: Veilig op Weg

Op zondag 27 augustus om 10 uur vindt op het kerkplein van de Sint Bartholomeuskerk de jaarlijkse Openlucht Gezinsviering plaats.
Deze woord- en gebedsviering belooft een waar spektakel te worden, waarbij alle kinderen van Sint Maarten worden uitgenodigd om hun fiets, step, skateboard, driewieler, longboard, skates enz mee te nemen.
We zullen luisteren naar het verhaal van Christoffel.
Iedereen neemt ook zijn eigen stoeltje, kleedje of kussen mee en iets lekkers om na afloop van de viering met elkaar te delen.
Zegt het voort en neem allemaal je vriendje, vriendinnetje of buurkinderen mee naar deze viering die muzikaal zal worden ondersteund door kinderkoor Vivo uit Sassenheim.

Vind je het ook leuk om mee te zingen? Thuis kan je via onderstaande links de liedjes alvast oefenen:

Wij zijn samen onderweg

Mijn hart is net een huis

Ga je mee zeg niet nee

Geef kleur aan je leven