Pastoraal Praatje

Het coronavirus zorgt ervoor dat we nog steeds maar 30 parochianen mogen ontvangen tijdens een kerkviering. We willen juist graag als parochie met de gehele geloofsgemeenschap samen kunnen vieren en naar elkaar om kunnen zien, maar we zijn gebonden aan de richtlijnen die er gelden.

Het pastorale team is gaan kijken hoe ze een grotere groep parochianen kunnen bereiken.
Om meer parochianen te bereiken gaan we starten met het Pastorale Praatje. Via een videoverbinding wordt er wekelijks een praatje gehouden door een van de voorgangers. De onderwerpen die aanbod zullen komen zullen divers zijn.

Vanaf zaterdag 20 februari starten we het Pastorale Praatje met Pastoor Straathof.

Het Pastorale Praatje zal iedere zaterdag 18.00 – 18.15 uur plaatsvinden vanuit de Sint Matthiaskerk te Warmond.
Het Pastorale praatje is te volgen via Pastoraal Praatje .
U kunt ook op de home pagina op het groene icoontje klikken van kerkdienstgemist.nl.

Het Pastorale Praatje van Eerste Paasdag (4 april) is om 11.30 uur vanuit de Sint Matthiaskerk te Warmond.