Paveivo in Coronatijd

Vanwege de coronamaatregelen zat ook dit jaar een fysieke Kerkenveiling er niet in.
De Paveivo heeft er voor gekozen een aantal artikelen via een intekenlijst aan te bieden voor een vaste prijs.
Men kon op 25 items inschrijven met o.a. een later te leveren bollenpakket, kaas/wijn-geschenk, doos bonbons of orchideeën.
Ook kon men alvast aangeven of men interesse heeft in de kerstworkshop of klaverjassen met pastoor Straathof in januari 2022. Tegen die tijd hopen we dat dit weer door kan gaan.

De gekochte artikelen zijn vrijdag 30 april jl. thuis bezorgd en hebben een bedrag opgebracht van € 29.000,00.
Hier moeten nog wel kosten vanaf die we dit jaar meer hebben gemaakt dan andere jaren.
Alles bij elkaar een mooi bedrag voor het reilen en zeilen van de parochiekern St. Bartholomeus, onderdeel van de parochie St Maarten.

Mochten er nog mensen interesse hebben in de kerstworkshop of klaverjassen, kunnen ze dit door geven aan Maarten van der Nouland: 06-53497342.