Pelgrimstochten “de Koninklijke route”

De RK parochie St Jeroen en PKN organiseert in 2019 wederom twee pelgrimstochten van plaats tot plaats, langs diverse kerken en door de natuur.

Iedereen die houdt van wandelen, mensen te ontmoeten en onderweg ook nog wat inspiratie op te doen wordt uitgenodigd om weer met ons mee te lopen.

Twee jaar geleden zijn we een nieuwe weg ingeslagen, “de Koninklijke Weg”. Een wandelroute van 170km die het paleis Noordeinde verbindt met Paleis het Loo in Apeldoorn. In  2019 wandelen we het derde gedeelte  van Maarssen, Oud Zuilen, Utrecht, Groenekan, Maarssendijk richting Baarn.

Onderweg bezoeken we kerken in Maarssen, Utrecht, Blauwkapel, Maarssendijk en lage Vuursche.

Op tweede paasdag, 22  april, wandelen we de route van Maarssen naar Utrecht-Overvecht. Deze is ongeveer 16km lang.

Op Hemelvaartsdag 30 mei, gaat de wandeling van Blauwkapel naar Baarn.  De wandeling is ongeveer 18km lang.

De kosten zijn 5  euro per dag voor het kerkbezoek, plus de kosten voor vervoer.

Vorige keren zijn we met de bus van Brouwer gegaan, maar omdat wij verder weggaan kunnen we dit vanwege de hoge kosten niet meer doen.
Vorig jaar al een combinatie van auto en OV gemaakt. Dit willen we dit jaar weer doen.

U kunt vooraf aanmelden of informatie vragen bij Marga Salman via mail: bertenmargasalman@gmail.com. of mobiel: 06-23134448 en René van Schie via mail: rmvschie@gmail.com.