Presentatie boek Jeroen125

Afgelopen zondag 1 april – Eerste Paasdag –  werden de eerste exemplaren van het jubileumboek Jeroen125 gepresenteerd in de Sint-Jeroenskerk in Noordwijk-Binnen.  Precies 1 jaar na de opening van het jubileumjaar Noordwijk 125 jaar bedevaartplaats.  Het boek dat de titel meekreeg van “Sint Jeroen en zijn kerk” is een prachtig kijkboek geworden met foto’s uit 125 jaren rooms-katholieke kerkgemeenschap zijn in Noordwijk-Binnen.  Een belangrijk deel van het boek wordt ingenomen door een verslag van de jubileumactiviteiten in het afgelopen jaar.  Iedereen die vóór 1 april intekende zal met haar of zijn naam vereeuwigd worden in het boek. Vanaf Pinksteren zal het boek verkrijgbaar zijn voor €25.  Via de website www.jeroen125.nl is het boek te bestellen.

FOTO:   De samenstellers van het boek (v.l.n.r.) Gerard Persoon,  Ruud van der Meer en Cor Vink,  bieden het eerste exemplaar aan aan pastor Theo Blokland.