Presentatie Jubileumboek Sint Jeroen

Presentatie ‘St. Jeroen en zijn kerk’ op Eerste Paasdag (zondag 1 april) in de St. Jeroenskerk

De uitgave die ter gelegenheid van het jubileumjaar Jeroen 125 op stapel staat zal op Eerste Paasdag op zondag 1 april in de St. Jeroenskerk in Noordwijk-Binnen worden gepresenteerd. Na afloop van de eucharistieviering om 10.00 uur  is er gelegenheid enkele exemplaren van het nog te verschijnen kleurrijke boek ‘St. Jeroen en zijn kerk’ achter in de kerk in te zien. Het is dan ook de laatste gelegenheid om op het boek in te tekenen voor de speciale prijs van 15 euro (na verschijnen 25 euro).

Als u die ochtend er niet bij kan zijn, het is nog mogelijk op het boek in te tekenen via website www.jeroen125.nl onder ‘Jubileumboek Jeroen 125 jaar’. Doet u dat a.u.b. vóór 1 april.

Voor degenen die al hebben ingetekend is het boek beschikbaar vanaf Eerste Pinksterdag – zondag 20 mei.