Priester jubileum Pastoor Straathof

Vorige week zondag 19 juni heeft pastoor Straathof zijn 25-jarig priesterjubileum gevierd in de Sint Jozefkerk.
Het was een feestelijk Eucharistieviering waar pastoor Straathof samen met pastor Blokland de viering voor ging.
De viering werd muzikaal verzorgd door Herenkoor St. Ceacilia.

Naast parochianen waren er ook veel familieleden en vrienden van pastoor Straathof aanwezig om zijn jubileumfeest mee te vieren.
Frank ten Doeschate, vicevoorzitter van het parochiebestuur, sprak pastoor Straathof toe met mooie woorden en gaf hem een klein stoeltje cadeau. Dit was een symbolisch gebaar.
Pastoor Straathof mag zelf een mooie relax fauteuil gaan uitzoeken.
Voor de zegen werd pastoor Straathof toegezongen door alle aanwezigen met een speciaal voor hem geschreven lied.

Na de viering was er een receptie in de Maasgaarde, gelegen naast de Kerk. Hier had iedereen de gelegenheid om pastoor Straathof te feliciteren.
Ook hier werd hij verrast met een speciaal geschreven lied gezongen.

Het was een zeer geslaagde dag voor pastoor Straathof!

Foto’s gemaakt door Cor Vink