Prijsuitreiking lenteflora door Bertijn Prins

Het was vrijdagavond 21 februari rond 19:00 uur weer spannend bij de lenteflora: het moment waarop de prijzen bekend werden gemaakt voor de inzendingen van de scholen, huisbroei en vrije inzendingen. Aangezien het thema ‘Carnaval, polonaise de lenteflora in ‘ was, was Diaken Bertijn Prins van parochie St. Maarten uitgenodigd de prijzen uit te reiken….. Prins is niet onbekend met het bollenvak. Ik ben groot geworden in de bollenstreek en heb op de Don Bosco Mavo te Sassenheim gezeten. Na de Mavo ben ik naar de middelbare Tuinbouwschool Aalsmeer gegaan en heb ik de richtingen bloemen en bloembollenteelt gevolgd. In deze sector ben ik jarenlang werkzaam geweest en het is vooral het buitenwerk wat mij mede op het spoor gezet heeft van het werk wat ik nu doe. ( bron parochie sint Maarten.nl) Een lid van het pastorale team, opgegroeid met bollen en carnaval: kortom, een toepasselijke keuze.

Lees meer: BlikOp Lisse – Nieuws