Reünie Lourdesgroep Voorhout

Beste medepelgrims,

De Lourdesgroep Voorhout bestaat dit jaar 25 jaar!
25 jaar geleden was onze huidige pastoor M. Straathof nog kapelaan in onze Bartholomeusparochie. Hij was in Lourdes geweest om de kinderbedevaart te begeleiden. Tijdens de zondags preek vertelde hij daar enthousiast over.
Dit bracht een aantal parochianen, Ans, Truus, Conny, Lenny,  op het idee om daar een keer naar toe te gaan. Ook wij kwamen daar onder de indruk wat er in Lourdes gebeurt en het bijzondere van deze plek, waar Maria in 1858 aan Bernadette Soubirous verscheen. Dit was eigenlijk het begin van onze Lourdesgroep Voorhout. Elk jaar gaan we, meestal in mei, met een groep pelgrims naar Lourdes. Vele van u zijn één of zelfs meerdere keren met ons mee geweest. Dit was altijd een mooie en bijzondere week.
Wij willen dit samen met u vieren op 27 oktober 2024.
Deze dag begint met een eucharistieviering om 10.00 uur met pastoor M. Straathof in de Bartholomeuskerk met muzikale begeleiding van het Middenkoor Voorhout.
Daarna gezellig samenzijn in de Tuinzaal met koffie en gelegenheid voor het ophalen van herinneringen.

Wilt u zich van tevoren aanmelden bij: ncvdam@hotmail.com, graag vóór 1 oktober.
Maar heeft u zich al aangemeld, dan hoeft het natuurlijk niet nogmaals.

We hopen u dan te ontmoeten.

LOURDESGROEP VOORHOUT