Ria Waelpoel, bedankt!

Op zondag 21 oktober heeft de organisatie van de zomertentoonstelling zijn vrijwilligers en supposten bedankt. Iedereen kreeg in de Duinzaal van de Maria ter Zeekerk een lopend buffet aangeboden door Piet van der Ploeg, inspirator van de tentoonstelling.

Ria Waelpoel, die al zeker 25 jaar heeft meegeholpen bij de open kerk -die uiteindelijk is uitgemond in de zomertentoonstelling- werd in het zonnetje gezet met een prachtige bos bloemen. Marije Groenewoud neemt het stokje van Ria over en heeft inmiddels haar eerste ervaringen opgedaan. De afgelopen zomer heeft het super mooie resultaat opgeleverd van bijna 1.100 bezoekers.

Hartelijk dank Ria voor je tomeloze inzet al die jaren!

Foto van links naar rechts: Piet van der Ploeg, Ria Waelpoel en Marije Groenewoud (gemaakt door Cor Vink)