Pastoor Goumans viert zilveren jubilieum

Met Pinksteren was het feest. Pastoor Goumans vierde zijn zilveren jubileum als pastoor van de Jozefkerk. Dat gebeurde tijdens een mooie eucharistieviering in de feestelijk versierde kerk met als gastspreker dominee v.d. Weide, die dat op zijn gebruikelijke wijze humor en serieuze gedachten vermengde. De kinderen van de kindernevendienst verraste de pastoor met een prachtige taart, het bestuur van Sint Maarten met een mooie speech en kookboek van paus Franciscus en daarna draaide de pastoor de zaak mooi om en maakten twee ‘kernvrijwilligers’ het middelpunt van de feestvreugde.

Tot slot kwam het Shantykoor ‘t Bollenhart nog een ode brengen met een origineel lied. Koffie en gebak toe en zo was dit weer een gebeurtenis om niet te vergeten!