Sint maartenviering: “Er zit muziek in”

Jaarthema: “Er zit muziek in”

Op zondag 11 november vond in de Pancratiuskerk in Sassenheim een feestelijke Sint Maartenviering plaats, waarin het voltallige pastorale team voorging. Het Gemengd Koor, aangevuld met gelegenheidszangers, zorgde voor stemmige liederen en de aanwezige kinderen zongen na hun kinderwoorddienst een leuk Sint Maartenliedje.

Aan het einde van de viering werd een speciale Sint Maartenvlag gepresenteerd, die straks in elke parochiekern gebruikt kan worden. Na afloop van de viering was er een gezellig samenzijn onder het genot van een kop koffie of thee en een lekker gebakje.

Vanaf deze Sint Maartenviering is de Pancratiuskerk voor een jaar de hoofdkerk van parochie Sint Maarten. De pastoraatgroep geeft dit speciale jaar een thema mee: “Er zit muziek in”. Gedurende het jaar vinden er een aantal bijzondere activiteiten plaats. Iedereen is hiervoor van harte uitgenodigd!