Uitnodiging Pancratiusfeest – 12 mei

Zondag 12 mei is het de feestdag van Sint Pancratius, de patroonheilige van de Sint Pancratiuskerk. Wij vieren die dag dit feest in de parochiekern Sint Pancratius.

Daarnaast willen wij ook pastor Owel in het zonnetje zetten. Hij viert die dag zijn 35-jarig priesterjubileum. Tevens is hij 30 jaar werkzaam in de parochiekern Sint Pancratius. Kortom, voldoende aanleiding voor een feest.

De dag beginnen we om 10.00 uur met een Eucharistieviering m.m.v. onze koren. Na deze viering wordt in de voortuin van de pastorie een Reuzenbol onthuld. Aansluitend zal in de achtertuin een High Tea klaar staan. Het amusementskoor Volare zal een optreden verzorgen. Kinderen kunnen zich die middag laten schminken door mensen van toneelvereniging Pankras.

U kunt zich aanmelden via het strookje in de uitnodigingbrief. Dit strookje kunt inleveren bij uw lokale secretariaat.
Dit kan ook via de mail (sintpancratius@parochiesintmaarten.nl) of telefonisch bij het secretariaat van de Sint Pancratiuskern (0252-211568). Aanmelden kan tot uiterlijk zondag 5 mei.

Wij hopen op een mooie feestdag in onze parochiekern!

Uitnodiging Pancratiusfeest 12 mei 2024